Godmorgon mina fina läsare! Idag var jag b...

Godmorgon mina fina läsare! Idag var jag bokstavligt talat uppe innan tuppen, 05:30 ringde klockan imorse.. Mindre lockande att ta sig upp ur sängen efter endast 4 timmars sömn, men det är bara att stå ut! I skrivande stund sitter jag i bilen och vi är påväg mot Margaretehof, vi har kört i 1,5 timme och är alldeles strax framme, skönt med tanke på att mina ben har dött lite här bak med all packning! Kameran är med så det kommer nog bli en hel del bilder som kommer komma upp här senare, jag fotar första klassen när Dana rider, sen är det en klass imellan och sen rider jag och Kristin, ska se om någon vill leka fotograf så det blir lite bilder på oss också, och sen rider Petra och dem andra så ska jag fota dom också! Men vi hörs mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0