Denna lilla galna ponny som kan flyga i luften för exakt ingenting, som kan gå och steppa & dansa runder, som kan stegra så hon trillar baklänges, som blir hysterisk när hon inte förstår vad man menar, den galna lilla ponnyn som man aldrig vet vad hon kan tänkas göra. Hon är oförutsägbar, hon kan helt plötsligt bara kasta sig åt sidan, flyga i luften och vara helt okontaktbar. Man måste lära sig förstå sig på henne, få henne över på sin sida.

Ändå litar jag något så fruktansvärt mycket på denna lilla galna ponny.
Jag litar på henne och hon litar på mig, jag kan gå med henne lös till och från hagen, stannar jag, stannar hon, går jag går hon, svänger jag svänger hon, springer jag, springer hon, ja ni fattar. Jag kan hoppa upp på henne i hagen i bara grimma, utan hjälm eller något och rida hem, skritt, trav, galopp, you name it! Tillsammans har vi tagit oss från 0 till hit. Vi har ett skapat ett speciellt band med varandra, att bryta det bandet kommer bli något av det svåraste jag gör..

Hon har verkligen ett hjärta av renaste guld, min fina, fina ponny. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0