uppdatera tävlingsgarderoben?

Jag är sugen på ett par nya tävlingsridbyxor!
Dock tänker jag hålla på det och vänta tills Falsterbo så kanske
man förhoppningsvis hittar ett par till mässpris! Hehe.

Just nu sitter jag och dreglar över dessa från Animo.
Dock är de inte helskodda vilket jag inte tycker om.. men de är supersnygga!

Även dessa från Mountain Horse har jag gått och tittat på länge..
De är snygga och i lite bättre prisklass än de ovan, dessutom finns de med helskoning!
Det är dessa det lutar mest åt faktsikt! funderar även starkt på att köpa ett par
mörkblå också att ha hemma, hoppas jag hittar dem på Falsterbo! :D 



Eller kanske ett par från Kingsland?


Vilka skulle ni valt?


Kommentarer
Postat av: isabella björkman

Animo helt klart, ursnygga! :D

2011-04-20 @ 14:06:15
URL: http://ihb.blogg.se/
Postat av: gisela

kan bara säga att de från Mountain Horse är väldigt sköna! men jag tycker animo byxerna är super snygga! :D

2011-04-20 @ 21:43:56
Postat av: Therese Jensen

skulle lätt valt animo! :D

2011-04-20 @ 21:54:30
URL: http://livetenligttherese.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0