RUBRIK

Ojojoj vad det står stilla i huvudet på mig idag, kommer inte på någon bra rubrik!

Iallafall så var vi hos kiropraktorn med Spottis imorse! det var som vi trodde, hon var
lite spänd på vänstra sidan men det var inget konstigt, så hon tryckte henne och masserade
lite så ska vi ta det lugnt nu i några dagar och sen är vi fit for fight igen!

Efter det red jag och Kristin ut en runda med Katja för hon skulle känna lite på Baugur och Ofeig, Kristin hade Snemma och jag och Katja skiftade mellan B & O efter halva rundan.

När jag sen kom hem så råkade jag först hamna i sängen och sen råkade jag somna..
Vaknade nu för en stund sen och det är därför det inte har kommit upp några inlägg idag!
                                                                                                                      Förlåt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0