Hoppträning 13/4

Gårdagens hoppträning gick väl inte alltför bra..
Ponny som tycker att hon kan köra sitt eget race genom studds med 6 hinder
blir inte bra, tro mig! Efter det hoppade vi en liten "bana" (om man nu kan kalla det bana?)
som hon även där bara sprätte igenom! Aja, det kan inte alltid gå bra!

Börjar komma i trav över först två cavaletti-bommar och sen tre, fortsätter sen över studdsen
och vidare till vattenmattorna (ja det är vattenmattor, vilket jag antog att ni såg eftersom jag är
så fruktansvärt duktig på att rita i paint!) och sen ser ni väl resten av banans gång själva?
Jag var lite snäll och ritade sista svängen i grön färg annars hade man inte sett den så bra! ;D hihi.

Kommentarer
Postat av: Louice

ingen film?

2011-04-14 @ 21:33:59
URL: http://louice.pankz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0